YES I MADE IT!! - Reisverslag uit Eugene, Verenigde Staten van Aonne Kerkstra - WaarBenJij.nu YES I MADE IT!! - Reisverslag uit Eugene, Verenigde Staten van Aonne Kerkstra - WaarBenJij.nu

YES I MADE IT!!

Blijf op de hoogte en volg Aonne

03 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Eugene

Vrijdag 3 augustus om 12 uur rennen 8 mannen en 1 vrouw het strand op om het voorwiel te dippen in de Pacific Ocean. Wat een geweldig moment, er wordt ge klapt en geschreeuwd en een enkel traantje wordt weg gepinkt.
Ik voel mij een zeer gelukkig mens dat ik deze coast to coast fietsroute dwars door Amerika heb volbracht:, mijn droom is uitgekomen: Yes I made it!!!

• 04 Augustus 2012 - 00:08

Charlotte:

Gefeliciteerd!!!! Arianne en Charlotte

• 04 Augustus 2012 - 06:07

Wil En Raymond:

Aonne, van harte gefeliciteerd met dit resultaat. Bedankt voor je regelmatige verslagen, we hebben ze met plezier gevolgd. Wij wensen je succes met het weer oppakken van je 'normale' leven.
    Groeten van Raymond en Wil

• 04 Augustus 2012 - 08:06

Jetske:

Super, wat een prestatie, petje af. Was een genoegen al je belevenissen en foto's te volgen en nu afkicken! See you in Bakkum!

• 04 Augustus 2012 - 08:44

Gerry:

Gefeliciteerd!

• 04 Augustus 2012 - 08:48

Bart En Marion:

Gefeliciteerd met deze Olympische prestatie.We zijn onder de indruk en benieuwd naar de uitgebreide verhalen.Zo krijgt deze sportzomer toch nog een positief besluit voor Nederland.
    Welkom terug
    Bart en Marion.

• 04 Augustus 2012 - 09:08

Christine Van Der Heide:

GEFELICITEERD !! super goed gedaan! chapeau!
    goede reis terug!

• 04 Augustus 2012 - 09:47

Gerda En Ton:

Geweldig, gefeliciteerd!!!
    Nu helaas maar weer genoegen nemen met een rondje Rottemeren op donderdag.
    Ton en Gerda

• 04 Augustus 2012 - 10:44

Albert En Carolien Van Der Heide:

Aonne, geweldig goed zeg! Je hebt een prachtige prestatie geleverd. Wij denken nog terug aan de start van de tocht en ons treffen in Williamsburg. Wij hebben je reisverhalen met heel veel plezier gelezen met de mooie foto's.
    Liefs, Albert en Carolien

• 04 Augustus 2012 - 15:48

Ada:

Well done Big Brother! Gefeliciteerd dat het je gelukt is om meer dan een dubbele Tour de France te fietsen!

• 04 Augustus 2012 - 20:29

Hans V.v.:

GEFINISHED !!!!! Absoluut gewonnen!-mooi man.Mixed feelings nu??
    Wat te denken: blij dat ik er ben...of: jammer dat het afgelopen is...????
    dat zal nog een tijdje onbeantwoord blijven.
    Belevenis van je leven?...-zou wel eens kunnen.Een onvergetelijke 3 maanden waren het zeker.
    Blijf je nog een paar dagen uitbollen??Geniet ervan.
    ( zie ik het goed dat de rit-shirtjes veranderd zijn?)

• 04 Augustus 2012 - 22:02

Natasa:

Aonne geweldig! Gefeliciteerd!!

• 05 Augustus 2012 - 16:01

Ger:

Zo, te gek hoor! Well done!

• 05 Augustus 2012 - 19:00

Van Der Heide:

Hoi Aonne,Gefeliciteerd met het bereiken van je tocht door Amerika. Veel wijzer geworden ? We zullen er nog weleens over napraten.We wensen je een goede thuisreis. Pa en Ma

• 05 November 2012 - 21:12

Jan:

Hallo Aonne,
    Ik ben van plan in 2013 de transam te fietsen.
    Ben nu aan het kijken hoe ik moet vliegen naar de USA en weer terug.
    Zou ik je daar via mail wat vragen over kunnen stellen? Als je dat OK vindt dan kun je me jouw mailadres mailen op janfietst@yahoo.nl.
    Alvast bedankt.
    Groeten,